kedd, június 29, 2010

TÁRSASJÁTÉKOK!!kinyomtatós,és lehet játszani a kicsiknek



A NAGY VERSENYFUTAS
Játékosok száma: 2-6
Kellékek: 1 dobókocka és 6 bábu
- Minden játékos arra a számmal jelzett körre áll, ahányast dobott a kockával.
- A nyíl által jelzett úton haladva el kell jutni a kastélyba (43. mező), ahol Dolly várja a bátor győztest, akinek túl kell jutnia a különféle állatokkal jelzett akadályokon:
BÉKA: Ha a béka jobbra mutat, akkor lépj előre három mezőt, ha balra, akkor lépj vissza három mezőt. NYÚL: lépj előre egy mezőt!
TEKNŐS: Csak a felét lépd előre, mint amennyit dobtál (páratlan szám esetén felfelé kell kerekíteni; például ha 5-öt dobtál, akkor 3-t lépsz előre). KAMÉLEON: Ha ebbe a mezőbe lépsz, akkor lépj vissza 4 mezőt






2
Játékosok száma: 2-6.
Kellékek: dobókocka és bábuk

- A játék célja a kígyó fejétől a farkáig eljutni, és az ott raboskodó torkos macit kiszabadítani.
- Amikor a játékos belépett a 35. mezőbe, onnan ki kell lépnie 1-es dobással, vagy vissza kell mennie a startra.
- A játékosoknak vigyázniuk kell, nehogy belépjenek egy rajzot tartalmazó kockába, mert itt különféle veszélyekbe kerülnek. NEVETŐ MEDVE: egyszer kimaradsz a dobásból. REPÜLŐ MADÁR: újrakezded a játékot. KALITKÁBA ZÁRT MADÁR: csak akkor mehetsz tovább, ha valaki kiszabadít úgy, hogy a te meződbe lép. Jutalmul a szabadítód is tovább léphet.
- Az a játékos nyer, aki a 35. mezőbe érve először 1-et dob, vagy visszafelé megteszi az utat


3
Játékosok száma: 2-4
Kellékek: Dolly-pénz, dobókocka és bábuk

- Indulásnál minden játékos kap 1000 Dolly-pénzt. - A játék célja eljutni a Bankba a lehető legtöbb pénzzel. Az a játékos nyer, aki a legtöbb pénzzel lép a Bank mezőre.
- A bank felé vezető út azonban tele van akadályokkal.
Dobókocka: dobj még egyet!
Dolly: lépj a következő Dollyra, és dobj még egyet! Banánhéj: elcsúsztál és egyszer kimaradsz a játékból. Rabló: ellopta a pénzedet, elölről kell kezdened a játékot!
Taxi: 200 Dolly-pénzt kell fizetned, hogyha előre akarsz menni tíz mezőt!
Pénztárca: kapsz 400 Dolly-pénzt.
Adóellenőr: visszakapsz 400 Dolly-pénzt! Óriáskerék: jegyet veszel 200 Dolly-pénzért. Golyók: biliárdoztál, ki kell fizetned 200 Dolly-pénzt! Fagylalt: az édesség 200 Dolly-pénzedbe került. Ha egyforma összeggel érkezik két (vagy több) játékos a Bank mezőre, akkor a beérkezési sorrend a döntő.


 4
DOLLYPOLI
Játékosok száma: 2-4
Kellékek: Dolly-bábuk, tulajdonokat ábrázoló kártyák, kérdőjeleket ábrázoló kártyák, Dolly-pénz. Dobókocka
- Az a játékos nyer, akinek pénze marad, amikor a többieknek már elfogyott.
- Minden játékosnak vásárolnia kell játékokat.
- A kérdőjeleket ábrázoló kártyákat lefelé fordítva kell elhelyezni a játéktáblán jelzett helyre.
- A játék kezdete előtt a játékosok "bankost" választanak maguk közül, aki az alábbiakat osztja ki: 1 db 1000-es Dolly-pénz
2 db 500-as Dolly-pénz
3 db 200-as Dolly-pénz X 4db 100-as Dolly-pénz
- Az kezd, aki a legnagyobbat dobja a dobókockával.
- Amikor a játékos meg akarja venni azt a játékot, amelyik mezőbe lépett, akkor a bankba be kell fizetnie a kártyán látható összeget (érték). Ezek után megkapja a játékot ábrázoló kártyát. A kártyán látható a megvásárolandó játék zálogdíja és viszonteladási ára is. A többi játékos zálogot fizet a tulajdonosnak, ha erre a mezőre lép (zálogdíj). A kártyát el lehet adni egy másik játékosnak, illetve a banknak (viszonteladási ár).
- Amikor a játékos áthalad a Starton, akkor kap 2 db 200-as Dolly-pénzt, ha rálép, akkor a dupláját. - Ha a játékos a kocsiban ülő gyereket ábrázoló mezőre lép, kimarad 1 dobásból. A dobókockát ábrázoló mezőre lépve, még egyszer dobhat. Ha a játékos az építőkockákat ábrázoló mezőre lép, akkor vissza kell adnia egy megvásárolt játékot.
- Ha valaki a kérdőjelet ábrázoló mezőre lép, akkor húznia kell egy kérdőjelet ábrázoló kártyát és követni annak utasításait.
- Ha valamelyik játékosnak elfogy a pénze, és nincs játékkártyája sem, akkor kiesik a játékból.
(Megjegyzés: Előre meg lehet egyezni a lejátszandó körök számában, ilyenkor az nyer, akinek a készpénze és a kártyáinak az értéke összeadva a legtöbb.)



5


Játékosok száma: 4
Kellékek: dobókocka és 4 bábu

- Az ajtón belépve a nyilakat követve kell annyit lépni, amennyit a dobókocka mutat. A cél a padláson lévő kincs





 6
MÓKÁS CSIGAHÁZ

Játékosok száma: 2-4
Kellékek: 1 dobókocka és 4 bábu

- A cél az, hogy be kell jutni a csiga házának a közepébe, ahol a győztes megkapja a meglepetést.
- Ha CSIGÁRA lépsz, onnan a következő körben feleannyit léphetsz, mint amennyit dobsz (a páratlan számokat felfelé kerekítve), mégpedig abba az irányba, amerre a csiga néz.
- Ha a kalitkában ülő KANÁRIRA lépsz, akkor meg kell várnod, hogy egy másik játékos leelőzzön.
- Az összekötött mezők esetében át kell lépned a másik mezőbe, akár előre-, akár visszafelé vezet az út.



7

Játékosok száma: 4. Kellékek: dobókocka és 4 bábu

- A játék lényege, hogy részt kell venni egy szlalomversenyen.
- A Startot jelző 1. zászlótól kell indulni a nyíl irányába, és el kell jutni a célba. A verseny alatt különböző akadályokon kell átjutni.
3. Síugrósánc: lépj előre a 6. zászlóhoz!
8. Hóember: egyszer kimaradsz a dobásból.
9. Kövek: kétszer kimaradsz a dobásból.
11. Síelő medve: lépj előre a 16. zászlóhoz!
12. Hóember: lépj vissza a 10. zászlóhoz!
15. Erdő: egyszer kimaradsz a dobásból.
17. Patak: egyszer kimaradsz a dobásból.
19. Hóember: egyszer kimaradsz a dobásból.
21. Kövek: lépj vissza a 10. zászlóhoz





8

Játékosok száma: 2-4
Kellékek: dobókocka és bábuk

- Egy hatalmas kastély tornyában tartják rabságban Dollyt. Az a játékos, aki elsőként jut el a 72. mezőbe (a toronyba), szabadítja ki Dollyt és nyeri meg a játékot.
- A toronyba vezető út tele van veszélyekkel és félelmetes őrökkel, akik meg akarják akadályozni, hogy bárki is eljusson oda.

4. Forró olaj: menj vissza a Startra!
5. Lépcső: menj előre a 33. mezőre!
9. Titkos rés: menj előre a 31. mezőre!
10. Kötélcsomó: ezen juthatsz fel a 43. mezőre.
15. Forró olaj: menj vissza a Startra!
17. Kötélcsomó: innen feljutsz a 43. mezőre.
19. Szellem: megijedtél, lépj vissza 5 mezőt!
21. Lépcső: menj előre a 33. mezőre!
23. Olaj: visszacsúszol rajta a 4. mezőre.
25. Kő: visszamenekülsz a kő elől a Startra.
28. Őr: menj vissza a 25. mezőre!
31. Titkos rés: menj vissza a 9. mezőre!
33. Lépcső: menj vissza az 5. mezőre!
35. Kő: visszamenekülsz a kő elől a startra.
36. Kötélcsomó: innen feljutsz a 43. mezőre.
38. Olaj: visszacsúszol rajta a 15. mezőre.
42. Kő: visszamenekülsz a kő elől a Startra.
43. Visszacsúszol a 10. mezőre.
44. Menj vissza a 35. mezőre!
48. Eltalált téged egy nyíl. Menj vissza a Startra!
49. Sötét ablak: egyszer kimaradsz a dobásból!
50. Visszacsúszol a 24. mezőre.
57. Szellem: már nem félsz, lépj előre 5 mezőt! 59. Menj vissza a 48. mezőre!
63. Menj vissza a 42. mezőre!
72. Kiszabadítottad Dollyt, és megnyerted a játékot!





Füzetcímkék

kakukktojas

http://data.hu/get/2703913/kakukktojas.zip

Kiscsoportos_vagyok

http://data.hu/get/2703912/Kiscsoportos_vagyok.zip

Szuper_robotokfantasztikus_feladatok.

http://data.hu/get/2703911/Szuper_robotokfantasztikus_feladatok.PDF_-_Manoka.zip

Biga-_csiga_nagyon_jo keszsegfejleszto_

http://data.hu/get/2703910/Biga-_csiga_nagyon_jokeszsegfejleszto_kicsiknek.zip

Hannah.Montana..kifesto

http://data.hu/get/2703909/Hannah.Montana.2.kifesto.PDF-Manoka.zip

helyesiras

http://data.hu/get/2703908/helyesiras.zip

Vonalvarazslo.

http://data.hu/get/2703907/Vonalvarazslo.zip

Az időmérés,&az óra